Whatsapp Sipariş: 0554 191 08 88
Sipariş ve Danışma 0554 191 08 88
Kapat
Flitreler
Arama

İptal, İade ve Değişim

İptal, İade ve Değişim

 

Satın aldığım ürün bedenime olmadı, ne yapmalıyım?

Sitemizde tekstil satıldığından, bu tür problemler yaşanabilir. Eğer satın aldığınız üründe bir beden problemi yaşar veya herhangi bir şekilde üzerinize yakıştıramazsanız, ürünü “Cayma Hakkı ve Değişim” şartlarına uygun olarak, 14 (On dört) gün içinde iade edebilir veya değiştirebilirsiniz.

 

Siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce info@salcitekstil.com eposta adresine bildirim yaparak veya sistem üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Hesabınızın altında yer alan Siparişlerim menüsü altındaki tüm siparişleriniz için sistem üzerinden iptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. İptal etmek istediğiniz siparişe tıklamanız ve ilgili bilgilerin girişini yaparak sistem üzerinden iptal talebinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse, kargodan ürünü teslim almadan geri iade edebilirsiniz. Ürün tarafınıza teslim edildiyse, “Cayma Hakkınızı” kullanarak 14 gün içinde ürünü iade edebilirsiniz.

 

Cayma hakkımı kullanıp ürün iadesini nasıl gerçekleştirebilirim?

Satın aldığınız ürünü, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünler kullanılmamış ve paketi zarar görmemiş olmalıdır. Ürünleri ve faturasını, “iade formunu” doldurduktan sonra, teslim aldığınız kargo firması ile ücretsiz olarak Şalcı'ya gönderebilirsiniz. Paketiniz ile birlikte gelen İade Formu üzerinde yazılı olan satın almış olduğunuz ürünler içerisinden iade etmek istediğiniz ürünlerin yanına işlem nedenini belirtiniz. İade Formu gönderilmemişse faturanızın alt kısmında bulunan iade bölümünü doldurarak faturanızı paket ile birlikte göndermeyi unutmayınız. 444 00 66 no’lu UPS Kargo çağrı merkezini arayarak iade talebinizi ileterek kargo elemanı talep ediniz.   İşlemlerinizin hatasız ve hızlı olması için UPS Kargo firmasında tanımlı olan şirketimizin “45E81R” no’lu müşteri kodunu muhakkak belirtiniz. 

 

İade ücreti nasıl belirlenir?

Ödemiş olduğunuz ürün bedelinin tamamı tarafınıza iade edilir. (Kargo Ücreti ve Kapıda Ödeme Hizmet Bedelleri hariçtir.)

 

İade ürünü hangi adrese göndermem gerekiyor ?

Ürünü, teslim aldığınız orijinal kutusu ve faturasıyla birlikte (varsa hediyesi ve tüm aksesuarlarıyla), “ürün iade formunu” doldurarak, aşağıdaki adrese gönderen ödemeli olarak iade edebilirsiniz.

Şalcı Tekstil Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti

Uğur Mumcu Mahallesi N caddesi 2275. Sokak No:9 Sultangazi/ İstanbul / TüRKİYE

 

Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz?

Erojen bölge ile temas eden ürünlerin iadesi (sağlık nedenleri ile) kabul edilmez. Bu bölgelere temas edecek korseler ve çamaşırlar ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. Ürün, varsa hediyesi ve tüm aksesuarları ile birlikte orijinal paketiyle gönderilmelidir.

 

Ürün iadesi yaptığımda ücret iadesi ne kadar zamanda gerçekleşir?

Ürün iadesi yaptığınızda gönderdiğiniz ürünün incelenmesi, ücret iade onayının verilmesi ve bankaya talimat geçilmesi ile birlikte çalışmış olduğunuz bankanın bu talimatı gerçekleştirmesi 7 ile 10 işgünü arası bir süreyi alabilmektedir.

 

Ücret iadesi ne şekilde yapılmaktadır?

Ücret iadeleriniz ödemede kullandığınız yöntemle yapılır. Kredi kartı tek çekim ile yapıldıysa ücret iadesi tek seferde,  taksit ile yapıldıysa aynı taksit sayısı ile yapılmaktadır.

 

Kapıda Ödeme ile Satın aldığım Siparişin Ücret İadesi Nasıl Olacak? 

Kapıda nakit veya kredi kartı ile yapılan ödemelerin iadelerinin yapılabilmesi için sipariş sahibine ait (aynı Ad Soyad) bir hesabın bildirilmesi gerekmektedir. Aynı soyada sahip bile olsa sipariş sahibinden farklı bir kişinin hesabı kabul edilmemektedir. Hiçbir surette elden ödeme yapılmamaktadır.

 

Değişim

 

Değişim ürünümü nasıl göndermem gerekiyor ? 

Ürünü, faturanızın en altında yer alan iade ve değişim formuna istediğiniz beden ya da ürün değişikliğini yazarak, orijinal kutusu ve faturasıyla birlikte (varsa hediyesi ve tüm aksesuarlarıyla) bize gönderebilirsiniz.

 

Değişim ürününü hangi adrese göndermem gerekiyor?

Şalcı Tekstil Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti

Uğur Mumcu Mahallesi N caddesi 2275. Sokak No:9 Sultangazi/ İstanbul / TüRKİYE

 

Kaç gün içinde değişim yapabilirim?

Satın aldığınız ürünü, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde değişim için tarafımıza gönderebilirsiniz.


 

Ürünü hangi kargo şirketiyle göndermem gerekiyor?


Ürünü size teslim eden kargo firmasıyla bize gönderebilirsiniz.


UPS KARGO: 444 00 66