Ön Bilgilendirme Formu
1. SATICI’NIN
BİLGİLERİ
Ünvan: Şalcı
Tekstil Sanayi ve Ticaret Ltd.Şti.(buradan itibaren “SATICI” olarak
anılacaktır)
Mersis
No.: 0798008525600011
Tebligat
Adresi: Tayahatun Mah. Örücüler Sk. No:17 Fatih-İstanbul/Türkiye
E-Mail:
[email protected]
Telefon :+90 212
594 64 85
2. SÖZLEŞME
KONUSU ÜRÜN BİLGİLERİ
İşbu kısımda sözleşme
konusu ürün ya da ürünlerin temel özellikleri açıklanmaktadır.
Ürün Adı
|
Adet
|
Fiyatı
(KDV dahil)
|
Ara toplam
|
[**]
|
[**]
|
[**]
|
[*TL*]
|
[**]
|
[**]
|
[**]
|
[*TL*]
|
[**]
|
[**]
|
[**]
|
[*TL*]
|
Sipariş işlem ve gönderim ücretleri
|
[*TL*]
|
Promosyon / İndirim
|
[*TL*]
|
Toplam (KDV dahil)
|
[*TL*]
|
Ödeme şekli
|
[**]
|
Teslimat adresi
|
[**]
|
Teslim edilecek kişi
|
[**]
|
Fatura adresi
|
[**]
|
Siparişiniz, Ürün’ün
Satıcı’ya ulaşmasının ardından Alıcı tarafından İnternet Sitesi üzerinden
verilecek ‘gönder’ talimatını takip eden 3 (üç) gün, en geç 30 (otuz) günü
içinde Türkiye içi Alıcı veya gösterdiği adrese gönderilmek üzere kargoya alıcı
adına teslim edilir.
3. CAYMA
HAKKI
Tüketici; mal satışına
ilişkin mesafeli sözleşmelerde, iade edilebilir ürünler kapsamında olmak şartı ile ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 7 (yedi)
gün içerisinde ya da mali teslim almadan önce hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk
üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin ve ücret ödemeksizin malı
reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli
sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Tek sipariş̧ ya da tek ürün Tüketiciye
birden fazla seferde teslim ediliyorsa süre son teslim tarihi, aynı ürünün
düzenli süreyle Tüketiciye birden fazla kez teslimi mevcutsa ilk teslim tarihi
cayma süresinin başlangıcı olarak alınır.
Ürünün sakat olması durumunda iadeyi taşıma ücreti de
dahil olmak üzere cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar satıcıya
aittir. Satıcının Tüketici’ye ön bilgilendirme formunda önce cayma hakkına
ilişkin bilgilendirme sunmaması halinde cayma hakkı bir yıldır, bir yıl içinde
uygun bildirimin yapılmasıyla 7 gün başlar.
Tüketici cayma hakkını 7 gün içinde, [email protected] mail ile bildirim yaparak veya +90
212 594 64 85 nolu telefonu arayarak, kullanabilir. Cayma hakkını
kullanılması ardından Tüketici iade konusu ürünü Şalcı korseye yollamalıdır.
Şalcı Korse, kapıda ödeme ile yapılan alışverişlerde kargonun bilgilendirmesine rağmen ürünü teslim almayan veya kabul etmeyen alıcıdan o gönderiye dair Şalcı tarafından ödenen kargo ücretini tahsil etme hakkına sahiptir.
Cayma hakkı;
tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış
olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünlerde,
kullanılamaz.
Cayma hakkı kullanılan ürünler için kargo ve kapıda ödeme dahil ödeme yapılmış ise, ücret iadesi sırasında bu meblağlar iade edilen ücretten düşülür. Zira ürüne kargo ücretinin dahil olması alıcının bu ürünü kullanması şartı ile geçerlidir, iade edilen her ürün için(ayıplı olmaması koşulu ile) şirketin kargo masrafı ödemesi, şirketi satıştan zarara uğratma riski altına sokar ve şirket bu konuda önlem alma hakkına sahiptir.
4. ŞİKAYETLERİN
BİLDİRİLMESİ
Şalcı
Tekstil online satış sitesinde yaşadığınız herhangi bir sorun ile ilgili
olarak, [email protected]’ye e-posta göndererek, +90 212 594 64
85 nolu numaramızı arayarak veya sitede yer alan “Şikayet veya
Önerileriniz” linkini tıklayarak bildirimde bulunabilirsiniz. Göndermiş
olduğunuz şikayetiniz en geç 3 iş günü içinde değerlendirilecek ve tarafınıza
süreç ile ilgili bildirim yapılacaktır.
5.
GEÇERLİLİK
İşbu ön bilgilendirme
formu, elektronik ortamda Tüketici tarafından okunarak kabul edildikten sonra
tüketici sözleşmesi kurulması aşamasına geçilecektir. Tüketici dilediğinde ‘siparişlerim’
linkinden ve sipariş onayı e-postasından işbu ön bilgilendirme formuna ve
mesafeli satış sözleşmesine ulaşabilir.
6.
UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
Tüketici; şikâyet ve
itirazları konusunda başvurularını, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından her
yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya
hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları
hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.
ALICI
|
Ad Soyad/Ünvan
|
[…]
|
|
|
Adres
|
[…]
|
|
|
E-Posta
|
[…]
|